Top latest Five دیابت کودک Urban news

Wiki Article

اگر دیابت نوع ۱ و یا به ندرت، دیابت نوع ۲ یک کودک تشخیص داده نشود ممکن است به کتواسیدوز دیابتی دچار شوند.

شرایط بیمه ش خیلیییییییییییییییییییی سخته.از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر در کمیسیون پزشکی شامل دریافت میشه.

تشنگی بیشتر می تواند علائم دیگری مانند تکرر ادرار ، احساس گرسنگی غیرمعمول ، خشکی دهان و افزایش یا کاهش وزن را همراه داشته باشد.

راستینه مطالب بر اساس اهمیت اختصاصی دیابت نوع ۲ چیست؟ دلایل، علائم و پیشگیری از دیابت نوع دو

اگر دیابتی هستید و باردار هستید ، مرتباً سطح قند خون خود را کنترل کنید. با پزشک خود در مورد بررسی متخصصان اضافی مراقبت های بهداشتی ، به عنوان مثال ، یک متخصص تغذیه ، مربی بهداشت یا پزشک طبیعی در مورد یک برنامه غذایی سالم صحبت کنید. اگر قند خون از کنترل خارج شود ، ممکن است:

حملات میگرنی می‌تواند باعث درد شدیدی در سر شده و برای ساعت‌ها و یا روزها باقی بماند و آنقدر شدید بوده که فرد بخواهد فقط درجایی ساکت و

متفورمین رایج‌ترین دارویی است که برای کنترل قند خون تجویز می‌شود.

غذاهای سالم بخورید: غذاهای غنی از فیبر، کم چربی و کم کالری را انتخاب کنید. روی میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل تمرکز more info کنید.

اگر کودک یکباره بیش از حد تشنه یا خسته شود یا ادرار بیش از حد داشته باشد، والدین وی نباید دیابت را تنها یک احتمال بدانند.

سایر علائم احتمالی شامل عفونت مکرر مخمر ، عفونت ادراری و خارش پوست است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تحت کنترل نگه داشتن دیابت می تواند خطر نارسایی کلیه را کاهش دهد. همچنین از داروها برای کاهش خطر بیماری کلیوی در افراد دیابتی استفاده می شود.

یکی از عوارض مهم دیابت نوع ۱ تشخیص داده نشده، کتواسیدوز دیابتی است.

دیابت نوع ۲ (دیابت بزرگسالان یا دیابت غیروابسته به انسولین)، یکی از شایع‌ترین انواع دیابت بوده و حدود ۹۰ درصد بیماران دیابتی را تشکیل می‌دهد. برخلاف دیابت نوع ۱، بدن در زمان ابتلا به دیابت نوع ۲ انسولین تولید می‌کند؛ اما یا میزان انسولین تولید شده توسط پانکراس کافی نبوده و یا بدن نمی‌تواند از انسولین تولید شده، استفاده کند. زمانیکه انسولین کافی وجودنداشته باشد و یا بدن از انسولین استفاده نکند، گلوکز (قند) موجود در بدن، نمی‌تواند وارد سلولهای بدن شده و باعث جمع شدن گلوکز در بدن بشود و بدن را دچار مشکل و نارسایی نماید.

Report this wiki page